tisdag 7 september 2010

Uppdatering

Jag har varit extremt dålig på att blogga senaste tiden, det har varit väldigt mycket! Jag har nu flyttat in i min egen lägenhet. En stor tvåa,lite väl stor kan jag känna ibland men vafan den e ju min :)

Det har inte varit helt lätt att flytta hemifrån, tomt, tyst,ensamt o allt möjligt, mina känslor har varit väldigt blandade,både skrattat gråtit osv.. Inte mått prima, känt stress och panik konstant,
men tack å lov har jag min underbara assistent Mathilda som verkligen finns där för mig, du är helt underbar vännen. Du har fått mig att känna mig tryggare nu.

Jag känner verkligen att du bryr dig om mig och gör allt för att jag ska må bra och att jag inte behöver dölja någonting för dig. Jag kan helt enkelt vara mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar