torsdag 26 augusti 2010

Bitch

Fyfan vad larvigt, 20 år gammal och gömmer sig bara för att man står där du egentligen skulle ha passerat. Du passerade då din assistent kom, vågar du inte själv? Är du rädd för mig,eller vågar du helt enkelt inte stå för ditt bitchiga beteende? Du måste seriöst ha allvarliga problem!

Jag har försökt på alla sätt för att du ska försöka lyssna på mig, ge mig en chans att visa dig att jag faktiskt inte är den du tror att jag är längre. Även jag kan förändras! Istället är du avvisande mot mig. Fyfan för dig!

Blir också så irriterad när jag tänker på hur många gånger din morsa har ringt min morsa och anklagat mig för massa skit som du setat o ljugit ihop, du har säkert snackat massa jävla skit till din såkallade vänner också om mig, för att dom ska tycka synd om dig precis som din morsa alltid gjort, de har alltid varit "lilla louise" fan väx upp för helvete!

Du har söriöst något fel, inte alla hästar hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar