söndag 22 augusti 2010

Då var denna vecka slut

Idag har jag varit i halstahammar hos min bästa vän Saara och hennes underbara familj, för idag är det Saaras födelsedag, 19 år! :) verkligen älskar den familjen super mycket!

När jag skulle hem därifrån så hade buss chauffören fått fel gatu nummer, så han stod i en kvart och vänta på helt fel ställe... tillslut kom han till rätt nummer och hämta mig efter mycket om och men. suck Hatar kurir. Sen när vi kom till Västerås så skulle vi hämta på en adress,vi stod där 10 minuter typ, ingen kom, så ringde chauffören t samtrafik,de visade sig att kunden han skulle hämta inte ens skulle åka, enligt samtrafik var körningen bort tagen,men de hade inte chauffören fått reda på, blev lite irriterad.

Kom hem tillslut, så packade jag ihop lite prylar, så åkte vi till lägenheten och fixade lite till :P Inte alls mycket kvar att göra nu. Dom har bostads anpassat badrummet, det blev verkligen jätte bra, har fått ett jätte snyggt skåp där inne och så har dom sänkt handfatet och spegeln och de skåpet som redan var i lägenheten då jag fick den.

På Torsdag ska jag och Mamma till Pro Aros Individ Stöds Enheten och träffa min handläggare och mina blivande assistenter, för snart smäller det, Onsdag nästa vecka, då bor jag i min lägenhet :) Fick första paniken igår, jag tänkte shit.. blev lite små skraj.. men de kommer nog gå bra, så länge jag har mina vänner som stöttar mig i dom jobbiga o svåra situationerna och stunderna, Saara du vet vad jag menar, Får jag höra av mig till dig oavsett tid på dygnet? Du är min ängel,du förstår verkligen mig till 110% Du är bäst! <3

1 kommentar:

  1. Har inte tittat in på din blogg på ett tag. Kände att nu var det dags. Skriver här ändå fast du redan vet om det: Tack för att du kom på min födelsedag! :) <3
    Jag tror jag förstår vad du menar med flytten. Klaet det är nervöst men samtidigt spännande. Du kommer fixa det! Kommer alltid att stötta dig Pluttis! <3

    SvaraRadera