tisdag 17 augusti 2010

Äkta vänskap!

Tack för att du finns Saara Naumanen, du finns alltid där för mig när jag behöver någon. Jag kan verkligen prata med dig om allt, och då menar jag ALLT!

Du lyssnar alltid, du stöttar mig och ger mig alltid tips om hur jag ska försöka hantera saker och ting!

Du är min allra bästa vän! Jag är så stolt över mig själv att jag tog kontakt med dig, utan dig skulle jag aldrig orka! Du ger mig ny kraft och energi hela tiden.

Det är tack vare dig som jag kunnat gå vidare i min sorg efter Jennys död. Det är bara dig jag känner att jag kan prata med om mina tankar funderingar och känslor kring det.

Allt de vi pratar om har gjort att jag kunnat gå vidare trots att tankarna och saknaden alltid kommer leva kvar inom mig. Du är BÄST Saara!

Sen allt annat vi har pratat om (du vet själv vad) det betyder så himla mycket för mig! Du är den ända jag kan prata med om EXAKT vad som helst, EXAKT allt!

Caroline Persson + Saara Naumanen = Tvillingsjälar<3 Du är som en syster för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar